sobota, 11 sierpnia 2012

♥ Avril Lavigne - Black Star

ENGLISH VERSION

Chcę Wam opowiedzieć o moim ulubionym zapachu. Pewnie większość z Was go zna, a jeśli nie - to zaraz się zapozna. ;) 

Oto co mówi o tym zapachu jego producent :
"Idealny dla zbuntowanych i jednocześnie uwodzicielskich kobiet. Właśnie taki jest Black Star! Łączy on w sobie nie tylko nuty owocowo- kwiatowe, ale również delikatne i niezwykłe składniki takie jak ciemna czekolada. Zapach to nie wszystko, bowiem na szyjce perfum znajduje się pierścień, który posłużyć może jako modna biżuteria."


Jeśli zaś chodzi o skład, to zawiera on mój ulubiony element każdych perfum, czyli czarną porzeczkę ♥ Z kolei pozostałe elementy głowy to są to mango oraz gruszka. W samym sercu Black Star poczujemy hibiskus, lotos i jaśmin, a w  podstawie piżmo, drzewo sandałowe, wanilię (również mój ulubiony składnik) oraz czekoladę.



Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo podoba się flakonik. Jest rockowy, ale zarazem bardzo dziewczęcy, co mnie w nim naprawdę urzekło. #^__^#

Na internecie znalazłam też mleczko do ciała, dezodorant oraz żel pod prysznic jednak sama osobiście nie spotkałam się z nimi w sklepach. TT__TT


Jeśli któraś z Was jest zainteresowana kupnem perfum czy innych produktów z serii Black Star, Forbidden Rose lub Wild Rose  zapraszam TU. ;D

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© ♡ l'atelier de beauté ♡, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena